Bútorszerelvény Webáruház ajánló
Ügyfélszolgálat, kapcsolat.
Ügyfélszolgálat
& Kapcsolat
ÁSZF, szállítás és garancia.
ÁSZF Szállítás
& Garancia
Termék kereső
 Kosár A kosár üres! PénztárPénztár
  • Bezár
Bútorszerelvény Webáruház
© Bútorszerelvény Webáruház   2013 Minden jog fenntartva!   Tel: +36 (20) 745-9816Generator: AktivPortal
Top termékek
Közösségi oldalak


GyIK
Tartalom:

Gyakran ismételt kérdések
Hogyan rendelhetek a Webáruházból?
 

A webáruházból minden esetben csak regisztráció után lehet vásárolni. A regisztráció ingyenes és mindössze pár percet vesz igénybe. 
Cég és magánszemély egyaránt regisztrálhat.
Az alábbi kötelezően kitöltendő adatokra lesz szükség:

  • Azonosító a hozzá tartozó titkos jelszóval
  • Vezeték, illetve keresztnév, vagy Cégnév
  • E-mail cím
  • Telefonszám
  • Szállítási cím (ir. szám, város, utca)
  • Számlázási cím, amennyiben eltér a szállítási címtől

Tipp: Regisztrációkor iratkozzon fel Hírlevelünkre is, hiszen abból havonta tájékozodhat aktuális akcióinkról, új termékeinkről, valamint híreket és egyéb érdekességeket is olvashat !

Hogyan és mennyi idő alatt kapom meg a terméke(ke)t?

Csomagküldő szolgálattal küldjük a termékeinket.
A termékeket általában (ha van raktáron!!) a feladást követő munkanapon kiszállítják.Ha a termék nincs raktáron akkor értesítjük a várható beérkezéséről.
Természetesen lehetőség van az üzletünkben (Vecsés Dózsa György út 65.) is átvenni .a megrendelt terméket (előzetes telefonos egyeztetés után!) , hétfőtől péntekig 8-17:00 óráig illetve szombaton 8-13 óráig. 

Mi történik ha nem vagyok otthon?
 
Vagy egy másik személy tudja átvenni. Ha a futár végképp nem talál otthon senkit akkor akkor telefonon felveszi önnel a kapcsolatot.

Hogyan követhetem az aktuális rendelésemet?
 
Az áruházi rendszerbe való belépés után a "Megrendelések" gombra kattintva ellenőrizheti a már elküldött megrendelés állapotát.
Erről 3 lépésben az áruházi rendszerünk is értesíti kiküldött e-mailek segítségével:

  • a megrendelés fogadásakor "feldolgozás alatt";
  • a postára vagy futárnak való átadásáról "postázva";
  • és egy utolsó alkalommal, amikor a pénz megérkezett cégünknek "lezárt"

    Amennyiben a termék nincs a nagykereskedésbe raktárkészleten, akkor ezt az "áruhiány" üzenettel jelezzük a megrendelő felé. 

Kinek és hogyan kell fizetnem?
 

A fizetés az áru átvételekor postai futárnak készpénzben történik (a megrendelt áru értéke és a csomagküldési díj egyben fizetendő!)

Mit tegyek, ha sérült a csomag?
 

A küldemény átvételekor kérjük minden esetben (a futár jelenlétében!) ellenőrizze a csomag sértetlenségét! Ha a csomag a szállítás során megsérült, kárfelvételi jegyzőkönyvet is kell, hogy tartalmazzon a küldemény. Ebben az esetben, vagy ha sérült a csomag és nincs jegyzőkönyv a Postához kell fordulni a reklamációval.
Webáruházunk semmilyen felelősséget nem vállal a szállítás közben esetlegesen előforduló károkért!
Bármilyen probléma esetén kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat 0630-230-1963 és megpróbálunk segíteni.

Mit tegyek, ha elfelejtettem a belépési azonosítómat, vagy jelszavamat?
 

A bal menüsor tetején talál egy "Jelszóemlékeztető" ikont. Klikkeljen rá és a megjelenő mezőbe írja be a regisztráláskor megadott e-mail címet!
Amennyiben az szerepel adatbázisunkban, úgy azonnal elküldjük Önnek a belépéshez szükséges adatokat!
Amennyiben a regisztrációs e-mail címét is elfelejtette, kérjük regisztráljon újra!


 


Utoljára megnézettek
Reklám
Bezár X
Cégadatok:Oroszi Ferenc E.V.
Bejegyezve:Fővárosi Bíróság Cégbíróságán
Cégjegyzék:EV-425025
Adószám:73364225-2-33
Bankszámla:65100091-10097717
Telefon:+36 (29) 351-228
Telefon:+36 (20) 745-9816
Email:info@butor-szerelveny.hu
Kérdezzen, vagy írjon nekünk!
Az Ön neve:
E-mail címe:
Üzenet:
*Spamszűrő:
*Kérem, írja be, hogy milyen nap van ma! (pl: "szerda")

Címünk: 2220 Vecsés Dózsa György út 65.

Hétfőtő-péntekig: 08-17-ig; Szombaton: 08-12 óráig

Bezár X

FEL